pondělí 8. srpna 2011

Jarní odpočinek a začátek letní přípravy

Letošní posezónní odpočinek pro mě začal předčasně 27.března po závodě v Harrachově (M ČR štafeta muži), ve kterém jsem minulý rok získal svou první medaili na M ČR v seniorské kategorii. Letos bylo složení naší štafety podobné (Dušan Kožíšek, Jiří Horčička, Martin Lopota), akorát Aleše Razýma nahradil Jirka Horčička. Papírově jsme byli třetí nasazená štafeta Liberecké Dukly za štafetami číslo 1(Horyna, Jakš, Bauer) a číslo 2 (Razým, Novák, Magál). Naším společným cílem bylo, aby Dukla Liberec obsadila všechny medailové pozice. To se bohužel tento rok nepodařilo. Do posledního úseku jsem vjížděl ze třetího místa s náskokem asi 15sekund na čtvrtého. Tento odstup jsem udržel až do cílového prostoru, kde už asi nikdo nepočítal, že bychom mohli o bronz přijít, jenže jsem zachyboval a místo do cílové rovinky jsem zajel do prostoru startu. Touto chybou, kdy jsem se musel vracet zpět, jsme přišli o bronzovou medaili, kterou nakonec získala štafeta Nového Města na Moravě. Pár dní jsem byl na sebe hodně naštvaný, ale s odstupem času si říkám, že je to ponaučení pro příště a jsem si jistý, že příště tu chybu nezopakuji : )

Chuť jsem si chtěl zpravit následující víkend, kdy se konalo Mistrovství ČR na 30km klasickou technikou. Bohužel jsem před závodem dostal opět nějakou virózu, která mě zabránila bojovat o pátý mistrovský titul.

Po této sezóně jsem si dal přibližně měsíc volna, které jsem ze začátku trávil jen doma s nohama nahoře a docházel na regeneraci do liberecké Dukly, kde jako sportovci máme perfektní zázemí. Ve druhé polovině volna jsem občas zašel si zahrát tenis, fotbal a na chvilku i do posilovny.

Žádné komentáře:

Okomentovat