středa 31. srpna 2011

Ostrov Korsika (30.6.-16.7.)

Letos jsem si konečně našel, ve svém tréninkovém plánu, volný termín na dovolenou u moře. Doporučil mně to i můj trenér, a tak jsem využil nabídky zájezdu na francouzský ostrov Korsika. Poslední den v červnu jsme vyrazili směrem k italskému Livornu, kde na nás čekal trajekt, který nás i auto převezl na ostrov do města Bastia.

Díky obytnému autu našich známých jsme Korsiku objeli téměř celou od severu k jihu a skoro každý den jsme spali na jiném místě a mohli tak navštívit nejhezčí místa ostrova, jak v horách, tak u moře. Také jsem využil možnosti vzít si sebou více věcí než obvykle, tak jsem si vzal veškerý sportovní materiál, který používám v letní přípravě (běh, kolo, kolečkové lyže..), abych úplně nevypadl z tréninkového procesu, jelikož 16.7. mě čekalo reprezentační soustředění. Jinak ještě jsme sebou táhli motorový člun, padák a kompletní horolezeckou výbavu. Brácha využil nabídky prolétnout se na padáku s Michalem Šneibergem z GOparagliding.cz. Nebylo nic, co by nám chybělo, snad jen toho moře mohlo být víc : )


sever (Cap Corse)


útesy nejsevernějšího pobřeží Korsiky


útesy nejsevernějšího pobřeží Korsiky


skoro 40km stoupání na Col de Vergio (nejvýše položené silniční sedlo na Korsice)


přírodní rezervace Scandola (západní pobřeží)


pláž v rezervaci Scandola


Scandola


Scandola


skalní útvary Scandola


pláž Bussaglia u Porta (západní pobřeží)


pláž Bussaglia


okolí u městečka Porta


přírodní vana


cal


cal


pláž d´Arone v oblasti nejzápadnějšího mysu Korsiky Capu Rosso


paraglidin


xxx


xxx

Žádné komentáře:

Okomentovat