čtvrtek 29. prosince 2011

Carlsbad Ski Sprint Karlovy Vary 2011

V pondělí 26.12. jsem se zúčastnil 5.ročníku Carlsbad Ski Sprintu, exhibičního závodu ve sprintu dvojic v běhu na lyžích v centru Karlových Varech.

Pár dní před tímto závodem jsem se od našeho trenéra z juniorské reprezentace pana Krejčího dozvěděl, že pan Martin Müller (pořadatel závodu) shání ještě jednu dvojici pro závod juniorů. Potom jsem mluvil s Danem Mákou, který říkal, že by se tam rád podíval a tak jsme vytvořili závodní dvojici. Osobně sprintér moc nejsem, ale když jsem měl v týmu Dana Máku alias sprinterskou žabu, tak jsem věděl, že máme šanci vyhrát.

Na start se postavilo celkem šest závodních párů, které musely absolvovat tři rozjížďky, které byly bodované a podle bodů se vytvořila finálová čtveřice týmu. První dvě rozjížďky jsme suverénně vyhráli a tak jsem se rozhodl, že ve třetí se budu snažit spíše odpočívat a šetřit síly, ale nakonec i tuhle rozjížďku dovezl Dan na prvním místě.
Pak už nás čekalo jen finále a přiznám se, že před jeho startem jsem toho měl dost a necítil se úplně dobře, jako když bych měl být nemocný. Ale nikomu, ani Danovi jsem nic neřekl, abych ho zbytečně neplašil. Nakonec jsem to nějak zvládl, i když pocitově se mi nejelo úplně nejlépe, ale Dan ukázal, že mezi juniory nemá v Čechách ve sprintu konkurenci a přivezl nás na prvním místě.

Web závodu >ZDE<
Fotogalerie závodu >ZDE<
Záznam závodu na ČT4 Sport >ZDE<


Žádné komentáře:

Okomentovat