pondělí 5. září 2011

Končí letní příprava

Letní příprava nevyšla podle mých představ kvůli častým zdravotním omezením v termínech důležitých soustředění s naším reprezentačním áčkem.

Na první soustředění (1.6.-11.6.) jsem sice odjel, ale po dvou dnech, kvůli horečkám, jsem musel soustředění předčasně ukončit. Nebyl jsem sám, Lukáš Bauer jel také domů po zranění při fotbálku.

Další soustředění na Branžeži (27.6.-3.7.) pořádané oddílem jsem absolvoval jen částečně. V polovině pobytu jsem odjel k moři, protože jsme si řekli, že by mně to mohlo zdravotně pomoci.

Dne 17.7. jsem se vrátil od moře domů a ještě ten den večer jsem odjel na soustředění juniorské reprezentace na Božím Daru. Zdraví zatím drželo.

Čtvrté soustředění pořádané reprezentačním A týmem se konalo od 27.7.-6.8. doma v Liberci. Bohužel jsem ho opět neodtrénoval celé kvůli vleklé viróze.

Páté soustředění od 18.8.-27.8. na Zadově jsem konečně zvládl bez nemocí.

Žádné komentáře:

Okomentovat