pondělí 12. září 2011

1. a 2.místo na MČR v běhu na kolečkových lyžích

Každoročně se v Liberci pořádá Mistrovství České republiky v běhu na kolečkových lyžích. Začínalo se v sobotu dopoledne prologem u Tipsport arény na 2,8km, takže trať spíše pro sprintery. Odpoledne se pak konal ve Vesci vytrvalostní závod na 21km. Oba závody byly volnou technikou.

V prologu, ve kterém jsem si moc nevěřil, jelikož mi krátké tratě moc nesedí, jsem obsadil překvapivě 2.místo v juniorech za vítězným Kubou Rádlem z LK Slovan Karlovy Vary. Rozdíl mezi námi byl pouhých 0,4 sekundy. V mužích jsem dojel na 8.místě. Celkově vyhrál prolog Martin Koukal před Martinem Jakšem.
Výsledky sprintu >ZDE<

V odpoledním závodě na 21km jsem obsadil celkově v mužích solidní 6.místo. Tento závod celkově vyhrál Martin Jakš. Druhý byl Martin Koukal a třetí Dušan Kožíšek. V juniorech jsem se stal Mistrem ČR a dostal tak svou první zlatou medaili v běhu na kolečkových lyžích.
Výsledky na 21km >ZDE< 

Se sobotními závody jsem byl velmi spokojen. Jak jsem již psal, přes léto se mi nepodařilo kvůli zdravotním problémům odtrénovat to, co jsem měl v plánu a když už jsem se dal zdravotně do pořádku a odtrénoval pár slušných tréninků, tak přišlo svalové zranění. Týden jsem byl bez tréninku a vůbec nevěděl, jestli mě s tím doktor Čížek pustí do závodu. Nakonec jsme se v úterý domluvili, že v sobotu nastoupím, a tak jsem měl ještě 4 dny na jakousi rychlopřípravu. Nevypadalo to dobře, až po dvou rychlých tréninkách jsem se rozjel a doufal, že to v sobotu půjde. Ukázalo se, že někdy je míň víc.

V neděli se ještě běžel výběh na Ještěd, který zakončil víkendovou SKI TOUR. To už jsem radši vynechal a šetřil sval.

Koncem týdne 18.září už vyrážíme na první sníh na ledovec Dachstein.

Žádné komentáře:

Okomentovat