neděle 2. října 2011

První lyžování (18.-29.září)

Na první sníh jsem letos vyrazil už 18.září do rakouského Ramsau odkud jsme každé dopoledne jezdili lanovkou na Dachsteinský ledovec. V první polovině soustředění bylo na září celkem kvalitní lyžování, jelikož při příjezdu napadlo na ledovci kolem 30cm nového sněhu. Po pár dnech chladného počasí se opět přihlásilo léto a to se později projevilo i nahoře na ledovci, kde bylo více vody a ledu než sněhu. Na ledovci ve vyšší nadmořské výšce jsem po většinu času trénoval sám podle svého srdečního tepu. Odpoledne se trénovalo dole v Ramsau, kde jsem vše odtrénoval podle plánu společně s týmem. Hodně se zde jezdilo na kolečkových lyžích, také byl zařazen běh s posilovnou a imitacemi. Trochu jsem měl strach, jestli mě nebude omezovat léčený svalový problém. Naštěstí, díky laseru a tejpům od Michala Truce mě sval nijak neomezoval.


ledovec Dachstein


zleva: Dan Máka, Kuba Gräf, Martin Lopota a Aleš Razým

Žádné komentáře:

Okomentovat